torsdag 10 mars 2011

Torsdag & Ledig !

Har haft semester idag & vad passar bättre än att shoppa o inviga min nya symaskin?

Kom på att ja även behövde gardiner till mitt " pysselrum" Vad passar bättre än ett par i härliga klara färger, köpte tyger på Villige för ett bra tag sedan och hade helt glömt bort dem fram till idag:) Så de blev ett fynd igen;)
Har även sytt till sovrummet men där ska ja in med ny matta, krukor, sängkläder, blommor mm. Så det blir bild därifrån till helgen:)

Några va nyfikna på vagnen vi köpt med här kommer lite bilder från den:)

Här kommer "zlatan" ligga o sitta fint:) Emmaljunga citycross.
Tog även en sväng till butiken "Gustav & Lillan" där ja inte kunde låta bli o handla lite såklart, eller såklart vi har ju knappt handlat nått alls men va fasen de e ju 8 veckor kvar så de hinns väl med;)

Bodyn med dessa små fötter o antenner på, kunde bara inte låta bli;)



Bak & framsida, båda köpta på Gustav & Lillan ! De har mycket fina saker där!
Nu ska jag göra klart gardinerna till sovrummet !


5 kommentarer:

  1. Men Jenny vilka underbart glada gardiner du hade i pysselrummet! Undra på att kreativiteten flödar där :)) Barnvagnen var jättefin o dom söta små "byssorna" med. Du e duktig! Kraaam "mamsi"

    SvaraRadera
  2. Vilket bra val av vagn! ;) och vilka fina blomsterarrangemang! /Tina

    SvaraRadera
  3. Mamsi: Tack! Jag kunde inte låta bli dem, våriga så de står härliga till:))Tack!
    Tina: Ja jag har bara hört gott om den så jag hoppas på det med:)) Tack!! kram på er!

    SvaraRadera
  4. Vagen = KANONSNYGG!!!
    Och de sista jeansen, sånna har jag också till Wille. Köpte du dom i Hjo också eller? Det är ju av märket P&K.. Brukar sälja sånna på torget, men de har sånna på Family House i Eksjö o Sävsjö.. Om de säljer sådanna i Jkpg, VART? :)

    SvaraRadera
  5. ja vi är mkt nöjda med vagnen:) Neutral o bra:P Om du menar Jeansen med lite "slitning" på då köpte ja dem på 1 klass nu när de har 50% rena fyndet:)) vad har wille för stl? de va ganska utplockat på strl.

    SvaraRadera