söndag 30 januari 2011

Helgen som va...

Har jag/vi fått en massa gjort:)
Fixat i mitt blivande pysselrum, moterat möbler o slängt en massa saker. (bilder kommer) så snart kommer jag kunna ägna min tid åt att sitta där och greja:)
I lördags va vi iväg ett gäng brudar o shoppade loss i skövde! Lyckad shopping, köpte mej en tröja några blomhinkar ja ska ha på trappen i vår och såklart lite till den lilla:) Svårt o låta bli när de va en massa rea 30% bland annat på alla villervalla kläder:) o de har ju så sjukt mkt fint, sen när man vet könet ska jag utan tvekan åka dit o shoppa mer:)
Hade även besök av ett par vänner som nu börjat röja ur sitt barnrum då deras tjejer nu är så stora o vill göra om. Så vi fick en matta av dem som kommer bli fin fin vid spälsängen sen!
Nu är det återigen söndag och en ny arbetsvecka stundar, härliga vardag;) synd bara helgerna rusar förbi...
Laddar upp lite av sakerna ja shoppade idag:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar