fredag 28 januari 2011

Nu så...

Har de första babykläderna ja köpt kommit:) Myspys! Man fattar knappt ett den lilla som buffar o knuffar mest hela dagarna faktiskt bor i min mage och ska till våren titta ut:)
Tänkte ladda upp lite bilder på saker vi köpt till den kommande lill* ärtan:)





Behöver jag säga att jag älskar ljusgrönt? Praktisk färg med de kan både pojk o flicka ha, även om det blir en tjej för de vet jag;)


Nu ska jag ta tag i mitt blivande pysselrum och montera en hylla Danne köpte åt mej igår!
Kommer lägga upp mer bilder:)

kramrkram!

3 kommentarer:

  1. Testing testing. ;) Du har ju valt en av de svåraste bloggsajterna. Jag klarar inte ut Blogspot. :P Blogg.se ska de va. ;P Haha.

    Men lycka till. Ska lägga till bloggen som favoriter.

    SvaraRadera
  2. Haha, nu funkar det du :D Förra gången jag var inne kunde man inte välja "namn" eller "anonym", men nu så! Jätte söta kläder, kommer bli kanon! kram Elin

    SvaraRadera